helpdesk podrška

Veritas svojim klijentima pruža profesionalnu podršku u delu održavanja IT korisničkih uredjaja i komponenti (računari, štampači, multimedia, …) kao i Microsoft operativnih sistema (Windows) što, u najkraćim crtama, podrazumeva obavezu za ispravnost klijentove opreme, operativnih sistema i rešavanje svih incidenata sa istim. Podrška nije uslovljena nabavkom opreme od nas ali bi takva nabavka značajno olakšala održavanje jer bi opremu pratili od prvog dana i imali pun uvid u njenu istoriju.

Otvoreni smo i fleksibilni za svaki dogovor ali najčešće sa našim klijentima primenjujemo sledeće modele:

  • Podrška na poziv, bez ugovorne obaveze.
  • Podrška čiji su detalji i obostrane obaveze definisani ugovorom i SLA (Service Level Agreement)
  • Privremeno ili stalno lično prisustvo naših zaposlenih na lokaciji korisnika, koji bi pružali podršku korisnicima
  • Kompletno preuzimanje odgovornosti za opremu i podršku korisnicima IT opreme i usluga na strani klijenta (Help desk). U okviru ovog modela Veritas preuzima obavezu za:
    • Ispravan rad IT opreme u okviru kojeg se svi kvarovi (hardware ili software) rešavaju u skladu sa SLA (Service Level Agreement kojim je definisano vreme vraćanja opreme u ispravno stanje),
    • U zavisnosti od opreme koja bi bila predmet održavanja Veritas može brinuti o bezbednosti korisničke opreme i podataka (backup, ažuriranje i upgrade software-a/firmware-a prema preporukama proizvođača) u skladu sa bezbednosnim politikama klijenta.
    • Sveukupno zadovoljstvo korisnika IT opreme
  • Sa svojim partnerima možemo organizovati i profesionalne ICT treninge u skladu sa potrebama klijenta.